Asystentka Zarządu

  • Pełny etat
  • Jasło
  • Data: 2 miesiące temu

Główne obowiązki
• Realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd;
• Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (listownej i mailowej), przekazywanie tematów do wykonania właściwym osobom oraz nadzór nad ich bieżącą realizacją (korespondencja zwrotna);
• Zbieranie i przetwarzanie informacji potrzebnych do przygotowania protokołów, raportów i zestawień;
• Okazjonalne tłumaczenie pisemne i ustne z i na język angielski;
• Prowadzenie kalendarza i organizacja spotkań, a także organizacja i rozliczanie podróży służbowych.

Oczekujemy
• Doświadczenia na podobnym stanowisku lub predyspozycji i gotowości do rozwijania kompetencji zawodowych w ww. obszarze;
• Dobrej (B2-C1) znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację ustną i pisemną w środowisku biznesowym;
• Dobrej, praktycznej znajomości pakietu Office;
• Umiejętności pracy pod presją czasu i w kontakcie z osobami na wysokich stanowiskach kierowniczych;
• Sumienności i bardzo dobrej organizacji pracy.

Oferujemy
• Interesującą pracę na eksponowanym stanowisku w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży na świecie;
• Stabilne warunki zatrudnienia, w tym umowę o pracę i wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania;
• Szkolenia wstępne i pomoc osób pracujących na analogicznych stanowiskach podczas wdrożenia do pracy;
• Szansę na dalszy rozwój zawodowy zgodnie z osobistymi predyspozycjami i zainteresowaniami w strukturach firmy w Polsce i na świecie;
• Krótki proces rekrutacji (rozmowa telefoniczna na pierwszym etapie)

Lokalizacja