Specjalista ds. sprzedaży

Główne obowiązki
• Utrzymywanie dobrych relacji (telefonicznych i mailowych) z dedykowanymi klientami;
• Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego, w tym m.in. wprowadzanie nowych zamówień do systemu, udzielanie informacji o produktach, generowanie dokumentów sprzedażowych, przygotowywanie ofert i cenników, przekazywanie i nadzorowanie realizacji zamówienia na poziomie produkcji i wysyłki towaru do klienta;
• Ścisła współpraca z terenowymi Przedstawicielami Handlowymi, Działem Planowani Produkcji oraz z Działem Logistyki.

Oczekujemy
• Komunikatywnej znajomości j. niemieckiego – warunek konieczny;
• Otwartości i umiejętności budowania relacji z klientem;
• Predyspozycji i gotowości do rozwijania kompetencji zawodowych w ww. obszarze;
• Dobrej, praktycznej znajomości pakietu Office;
• Zaangażowania, sumienności i dokładności.

Oferujemy

• Pracę w międzynarodowej firmie, będącej światowym liderem w swojej branży (jesteśmy obecni w ponad 40 lokalizacjach na całym świecie);
• Szansę na dalszy rozwój zawodowy zgodnie z osobistymi predyspozycjami i zainteresowaniami w strukturach firmy w Polsce i na świecie;
• Umowę o pracę na okres 33 miesięcy bez okresu próbnego (kolejna umowa na czas nieokreślony);
• Miesięczny system premiowy;
• Krótki proces rekrutacji (rozmowę telefoniczną zamiast spotkania na pierwszym etapie).

Lokalizacja